im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Thursday 6 October 2011

rahmat ALLAH .

hujan yang turun bersama air mata.......
cewah , nak bernyanyi pulak dah aku nhe . dah macam lalat :)
KUTOK diri sendiri xpew kan ?? BHAHAHA !! eh kau eyka , teroz lari dari topik sebenar .
HAHA !! macam nhe , aku saja wat tittle 2 sebab aku nak bgtaw kau orang semua yang HUJAN ITU RAHMAT ALLAH . maka , jangan nak marah hujan kalau tak dapat DATE ye eyka :D
bhahaha !! aku jugak yang kena . untunglah ujan kat negara kita nhe . dari negara orang yang panas terik , kering kontang , apa kes ?? HAHA !!
cuba renungkan sekejap !! KEJAP JERK~~
haha .kalau kita beradadi negara yang PANAS atau negara yang xdew air , macam mana kita nak hidop ??
kita patut BERSYUKUR dengan apa yang ALLAH bagi .

P/S : bak kata PROFESOR IZZI HAJI ALI , RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL :)
sekian , terima kasih <3

No comments:

Post a Comment