im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Wednesday 5 October 2011

TERIMA KASIH SAYANG

aku betul2 terharu dengan sikap AZIAN MAZWAN walaupown kadang2 dea suka menyakitkan hati , tapi kali nhe dea btol2 buat aku TERHARU . terima kasih sayang sebab buat video utk ayg . bie kata khas untuk ayang kan ?? terima kasih jugak sebab bagi kasih sayang dan cinta yg x terkata .segala kasih sayang dan cinta 2 ayg akan ingat dan hargai . HANYA bie jerk yang ayg nak . xdew orang laen . ayg betul2 sayangkan bie . segala janji kita akan sehidup semati , setia bersama , jujur , saling mempercayai , akan kita tunaikan . TERIMA KASIH sekali lagi sayang . tiada lelaki yang dapat bahagiakan ayg selaen bie . hanya bie . hanya kamu . AZIAN MAZWAN , saya NUR ATIQAH cintakan awak sangat-sangat . KENANGLAH DAKU dalam MIMPI mu .hanya kamu . LOVE U SO DAMN MUCH

No comments:

Post a Comment