im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Thursday 6 October 2011

LAWAK sedih :'(

hari2 saket hati . dah bole wat laok makanan harian :) . HUH , tension doh . serious . kalau hari2 sakit hati , aku rasa 2 , 3 hari aku gol ah . HAHA !! mengong . benda kecik pown bole wat kte saket hati kan ?? tanpa sedar kita MENAGIS . menagis sebab saket hati dan kecewa :(
sapa jerk nak jaga hati kita kalau bukan kita yang kena jaga sendiri . kan , kan ?? 
betol tak kawan2 . HUHU !! 
tanpa ada perasaan KASIHAN , kau sakiti hati aku . taw lah aku banyak kurang . ahakz !! ( merendah diri kejap ) , tapi , aku juga perempuan oke :)
jangan ingat aku takdew perasaan ?? cuba kau berada d tempat aku , apa kau rasa agaknye ek ??
aku rasa kalau kau rasa apa yang aku rasa , teroz bunuh diri kau . haha !!
sebenarnye aku takde maksodkan pada sapa2 . JANGAN TERASA . aku hanya buat lawak sedih . BHAHA !! betambah gylew :p


P/S : ini adalah rekaan semata2 . tiada berkaitan yang masih hidop mahupun yang telah meninggal dunia..~~ sekian , terima kasih :)

No comments:

Post a Comment