im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Thursday 27 October 2011

KECEWA :(

hari nhe aku betul2 kecewa dengan dea . dea btol2 buat aku kecewa . salah kew aku nak dea luangkan masa untuk aku ?? semua permintaan dea aku dah tunaikan , apa lagi dea nak ?? tak boleh kew dea luangkan masa sikit untuk aku ?? apa salah aku ?? kenapa dea buat aku macam nhe ?? apa dosa aku ?? aku dah takde sape2 lagi . dea jerk yang selalu dgr masalah aku , amek berat tntang kesihatan aku , sapa lagi yang nak jaga aku ?? hmm , kecewa nye hati aku nhe hanya TUHAN SAJA yang tahu . aku betol2 kecewa .time keje tak layan , time cuti pown sama .ada kew patot dea cakap aku nhe sama jerk dgn kawan2 dea ?? wat idop dea x tenang . takpe lah , dah naseb aku macam nhe . nhe lah nama nye pengorbanan cinta . bila ingat2 balek , lebih baek aku idop single atau idop permaenkan orang dari setia dan selalu saket hati . hati orang jerk kita kena jaga . hati kita ?? sapa nak jaga ?? salah aku ker kalau aku mara sebab dea x layan aku . kalau dea kat tmpat aku apa dea rasa ?? aku dah takde sape2 . takpelah . pas nhe aku takkan suwo dea layan aku lagi . terima kasih awak sebab wat saya macam nhe . terima kasih sangat-sangat . saya hargainye . saya akan ingat saat nhe sampai saya mati . terima kasih sangat2.

p/s : hati aku yang terluka ini amat susah untuk d ubati . aku akan jaohkan diri ini dari dirimu supaya tidak d sakiti agy . salam terakhir :'(

No comments:

Post a Comment