im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Wednesday 5 October 2011

nyah KAU dari hidop aku :/

NYAH ah kau dari hidop aku . BENCI ah kau semak dalam HIDUP aku lagi . tak suke , tak suke ah . EH ! pleeaasee ahh . kau dah saketkan aty aku dulu , sekarang kau nak jilat balek ludah yang kau ludah dulu ?? eeeee !! TOLONG ahh !! aku dah ada orang yang betol2 SAYANG+CINTA aku doh , aku dah tak nak kau . PAHAM tak ?? kau tak payah nak merayu2 kat aku mntak aku terima kau balek ..aku BENCI kau sejak kau PERMAENKAN perasaan aku dulu , taw tak . HUH ! bila nak setia , ada jerk halangan . SHIT !! huh , dugaan2 . :( . oke ah , out dulu . TENSION !!

No comments:

Post a Comment