im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Wednesday 5 October 2011

saja :)

perasaan x sedap hati menjelma bila sayang aku AZIAN MAZWAN marah kat aku . salah aku kew ??? setahu aku , salah dea , tapi xpew la . aku pulak ah belajar mengalah . nnty bila aku dah belajar , dah jauh dari dea , nnty dah x bole nak pujuk dea selalu . kalau aku buat dea sakit hati , dah x bole nak jumpa mntak maap sebab dah jauh . oHHHHH !!! TIDAK . x sangka aku akan pergi tinggalkan dea demi mengejar cita2 untuk belajar . xpew ah , aku harap dea paham aku . aku sayang dea . aku x nak sakiti hati dea lagi . cukup ah masa mula2 aku kenal dea aku dah bnyak sakitkan aty dea .x sangka dea akan menjadi milik aku wat selamanye . aku sangat2 mencintai dea . terlalu sangat.. AZIAN MAZWAN , awak lah satu2Nye yg dah buat saya sayangi awak tanpa ragu2 . saya hanya nak awak . xnak orang laen . saya janji , bila saya dah belajar nnty , sy xkan lupakan awak . PERCAYALAH . saya akan kenang SEMUA janji kita . HANYA AWAK dalam HATI SAYA .kalau lah saya boleh tnjukkan HATI saya kat awak , sy akan tnjuk bahawa HANYA NAMA awak kat hati saya <3 <3 cinta awak sampai mati .

No comments:

Post a Comment