im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Wednesday 5 October 2011

KERJA :(

dah lama x post pape kat bloog nhe . hmm , aku nak cite sikit pasal mak aku . hmm , dea dah mula bising sebab aku x kerja .mak cakap , nnti bila dah mula study nnty , xdew duet nak beli pape keperluan . betol gak 2 . tapi , aku pown tension gak kalo ary2 mak aku cakap benda yang sama . hm , mak2 . nnty eyka cari ea ?? HAHA !! aptb ah aku nhe .mana nak cari kerja untok sementara waktu nhe ar ?? kalo part time pown oke ah . sebulan jerk kowt . hmm . :( . k ah , malas nak menaip . babai :( HUHU !!

No comments:

Post a Comment