im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Thursday, 27 October 2011

KECEWA :(

hari nhe aku betul2 kecewa dengan dea . dea btol2 buat aku kecewa . salah kew aku nak dea luangkan masa untuk aku ?? semua permintaan dea aku dah tunaikan , apa lagi dea nak ?? tak boleh kew dea luangkan masa sikit untuk aku ?? apa salah aku ?? kenapa dea buat aku macam nhe ?? apa dosa aku ?? aku dah takde sape2 lagi . dea jerk yang selalu dgr masalah aku , amek berat tntang kesihatan aku , sapa lagi yang nak jaga aku ?? hmm , kecewa nye hati aku nhe hanya TUHAN SAJA yang tahu . aku betol2 kecewa .time keje tak layan , time cuti pown sama .ada kew patot dea cakap aku nhe sama jerk dgn kawan2 dea ?? wat idop dea x tenang . takpe lah , dah naseb aku macam nhe . nhe lah nama nye pengorbanan cinta . bila ingat2 balek , lebih baek aku idop single atau idop permaenkan orang dari setia dan selalu saket hati . hati orang jerk kita kena jaga . hati kita ?? sapa nak jaga ?? salah aku ker kalau aku mara sebab dea x layan aku . kalau dea kat tmpat aku apa dea rasa ?? aku dah takde sape2 . takpelah . pas nhe aku takkan suwo dea layan aku lagi . terima kasih awak sebab wat saya macam nhe . terima kasih sangat-sangat . saya hargainye . saya akan ingat saat nhe sampai saya mati . terima kasih sangat2.

p/s : hati aku yang terluka ini amat susah untuk d ubati . aku akan jaohkan diri ini dari dirimu supaya tidak d sakiti agy . salam terakhir :'(

Thursday, 6 October 2011

rahmat ALLAH .

hujan yang turun bersama air mata.......
cewah , nak bernyanyi pulak dah aku nhe . dah macam lalat :)
KUTOK diri sendiri xpew kan ?? BHAHAHA !! eh kau eyka , teroz lari dari topik sebenar .
HAHA !! macam nhe , aku saja wat tittle 2 sebab aku nak bgtaw kau orang semua yang HUJAN ITU RAHMAT ALLAH . maka , jangan nak marah hujan kalau tak dapat DATE ye eyka :D
bhahaha !! aku jugak yang kena . untunglah ujan kat negara kita nhe . dari negara orang yang panas terik , kering kontang , apa kes ?? HAHA !!
cuba renungkan sekejap !! KEJAP JERK~~
haha .kalau kita beradadi negara yang PANAS atau negara yang xdew air , macam mana kita nak hidop ??
kita patut BERSYUKUR dengan apa yang ALLAH bagi .

P/S : bak kata PROFESOR IZZI HAJI ALI , RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL :)
sekian , terima kasih <3

LAWAK sedih :'(

hari2 saket hati . dah bole wat laok makanan harian :) . HUH , tension doh . serious . kalau hari2 sakit hati , aku rasa 2 , 3 hari aku gol ah . HAHA !! mengong . benda kecik pown bole wat kte saket hati kan ?? tanpa sedar kita MENAGIS . menagis sebab saket hati dan kecewa :(
sapa jerk nak jaga hati kita kalau bukan kita yang kena jaga sendiri . kan , kan ?? 
betol tak kawan2 . HUHU !! 
tanpa ada perasaan KASIHAN , kau sakiti hati aku . taw lah aku banyak kurang . ahakz !! ( merendah diri kejap ) , tapi , aku juga perempuan oke :)
jangan ingat aku takdew perasaan ?? cuba kau berada d tempat aku , apa kau rasa agaknye ek ??
aku rasa kalau kau rasa apa yang aku rasa , teroz bunuh diri kau . haha !!
sebenarnye aku takde maksodkan pada sapa2 . JANGAN TERASA . aku hanya buat lawak sedih . BHAHA !! betambah gylew :p


P/S : ini adalah rekaan semata2 . tiada berkaitan yang masih hidop mahupun yang telah meninggal dunia..~~ sekian , terima kasih :)

Wednesday, 5 October 2011

impian :)

semua orang ada impian masing2 . BETOL TAK ?? haha !! macam aku jugak . aku jugak ada impian yang aku nak capai . terutama impian nak jadi PEGUAM . HAHA !! layak ker ?? bhaha . tapi tak akan jadi kenyataan sebab aku belajar pown cos laen . HAHA !! bengong . werkkk !! HAHA !! aku juga nak seseorang yang cintai aku dan sayangi aku . TERBAEEEKKKK !! haha . selaen 2 , kalau aku dah kawen nnty ( berangan sekejap ) aku nak bulan madu kat luar negara . contoh : JEPUN , ENGLAND and CHINA . haha . gylew . huhu .aku pown nak ada RUMAH SENDIRI , KERETA SENDIRI dan yang important sekali , aku nak ANAK !! haha !! bengong . sorry ye , tittle nhe hanya SUKA SUKI :) kebosanan melanda . gggrrrhhhh !!! BOSAN .adiiooosss :)

nyah KAU dari hidop aku :/

NYAH ah kau dari hidop aku . BENCI ah kau semak dalam HIDUP aku lagi . tak suke , tak suke ah . EH ! pleeaasee ahh . kau dah saketkan aty aku dulu , sekarang kau nak jilat balek ludah yang kau ludah dulu ?? eeeee !! TOLONG ahh !! aku dah ada orang yang betol2 SAYANG+CINTA aku doh , aku dah tak nak kau . PAHAM tak ?? kau tak payah nak merayu2 kat aku mntak aku terima kau balek ..aku BENCI kau sejak kau PERMAENKAN perasaan aku dulu , taw tak . HUH ! bila nak setia , ada jerk halangan . SHIT !! huh , dugaan2 . :( . oke ah , out dulu . TENSION !!

benci kau :/

oit pmpoan , kaua ingat kau dah havock sangat kew ?? Eh , pleassseee ahhh!!! memang dasar pmpoan SUN*** . opsss !!! sorry !! terkasar bahasa . terlamapu mara . kau jangan ingat aku tak ikuti perkembangan kau oke !! nak burukkan aku plak . HAH , sekarang padan muka kau . kena BATANG idong sendiri . RASAKAN KAU . HAHA !! puas hati aku tengok kau pmpoan !! :) . dah tah tak matang . macam budak2 . kau ingat kau ratu BOH*** kew ??!! agaknye betol ah 2 kan ?? kan , kan , kan ??!! HAHA !! bengong . dasar SHIT !! :p . AKU BENCI KAU ah pmpoan . :/ babaiiii .

cinta KAMU :)


azian ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥ @[100001293368045:Deyla Eyka]

TERIMA KASIH SAYANG

aku betul2 terharu dengan sikap AZIAN MAZWAN walaupown kadang2 dea suka menyakitkan hati , tapi kali nhe dea btol2 buat aku TERHARU . terima kasih sayang sebab buat video utk ayg . bie kata khas untuk ayang kan ?? terima kasih jugak sebab bagi kasih sayang dan cinta yg x terkata .segala kasih sayang dan cinta 2 ayg akan ingat dan hargai . HANYA bie jerk yang ayg nak . xdew orang laen . ayg betul2 sayangkan bie . segala janji kita akan sehidup semati , setia bersama , jujur , saling mempercayai , akan kita tunaikan . TERIMA KASIH sekali lagi sayang . tiada lelaki yang dapat bahagiakan ayg selaen bie . hanya bie . hanya kamu . AZIAN MAZWAN , saya NUR ATIQAH cintakan awak sangat-sangat . KENANGLAH DAKU dalam MIMPI mu .hanya kamu . LOVE U SO DAMN MUCH

saja :)

perasaan x sedap hati menjelma bila sayang aku AZIAN MAZWAN marah kat aku . salah aku kew ??? setahu aku , salah dea , tapi xpew la . aku pulak ah belajar mengalah . nnty bila aku dah belajar , dah jauh dari dea , nnty dah x bole nak pujuk dea selalu . kalau aku buat dea sakit hati , dah x bole nak jumpa mntak maap sebab dah jauh . oHHHHH !!! TIDAK . x sangka aku akan pergi tinggalkan dea demi mengejar cita2 untuk belajar . xpew ah , aku harap dea paham aku . aku sayang dea . aku x nak sakiti hati dea lagi . cukup ah masa mula2 aku kenal dea aku dah bnyak sakitkan aty dea .x sangka dea akan menjadi milik aku wat selamanye . aku sangat2 mencintai dea . terlalu sangat.. AZIAN MAZWAN , awak lah satu2Nye yg dah buat saya sayangi awak tanpa ragu2 . saya hanya nak awak . xnak orang laen . saya janji , bila saya dah belajar nnty , sy xkan lupakan awak . PERCAYALAH . saya akan kenang SEMUA janji kita . HANYA AWAK dalam HATI SAYA .kalau lah saya boleh tnjukkan HATI saya kat awak , sy akan tnjuk bahawa HANYA NAMA awak kat hati saya <3 <3 cinta awak sampai mati .

KERJA :(

dah lama x post pape kat bloog nhe . hmm , aku nak cite sikit pasal mak aku . hmm , dea dah mula bising sebab aku x kerja .mak cakap , nnti bila dah mula study nnty , xdew duet nak beli pape keperluan . betol gak 2 . tapi , aku pown tension gak kalo ary2 mak aku cakap benda yang sama . hm , mak2 . nnty eyka cari ea ?? HAHA !! aptb ah aku nhe .mana nak cari kerja untok sementara waktu nhe ar ?? kalo part time pown oke ah . sebulan jerk kowt . hmm . :( . k ah , malas nak menaip . babai :( HUHU !!