im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Sunday 11 September 2011

saya saja :)

hye . nama saya NUR ATIKAH :) . saya 18 taon . stay KLUANG,JOHOR .saya baru saja create blog nhe , so masih banyak lagi yang tak cukup dalam blog nhe :) . ehex ! saya nhe simple saja orangnye dan saya nak bagitao yang saya nhe banyak cakap :p . kalau awak atau awak tak suka saya , just leave from my page oke ;) . pada sapa-sapa yang tak berkenan ngan saya ''ADA AKU KESAH??' oke lah sampai d sini saja :)'  babai . <3 .

No comments:

Post a Comment