im eyka :)

salam . hye . saya eyka . panggil saja CIK EYKA :p ,18 taon . stay kluang , johor . setelah penat membuat blog nhe , siap jugak akhirnya dengan segala usaha yang ada . CIK EYKA seorang yang simple . tapi banyak cakap . HAHAHAHA !! kalau sudi , tengok lah blog yang tak sempurna ini :) jika ada salah silap harap maafkan CIK EYKA yeah ? CIK EYKA baru dalam blog nhe . HAHA!! dah mula dah aku merepek . huhu , kalau sudi , comment2 larh , kalau tak sudi , takpew , ada lagi orang lain yang nak comment . AHAKZ!! nice 2 know you :)

Followers

Sunday 11 September 2011

bila teringat someone yang kita sayang berasa sedih , kita turut merasakan kesedihannye :( . tapi , kalau boleh kita taknak tengok dea sedih . kenapa ?? sebab kita sayang kat dea . betul tak ?? aku kalau boleh nak dea bahagia dan senyum saja sebab ketawa dea adalah pengubat rindu aku kepada dea :) aku cinta kan dea sangat-sangat <3

No comments:

Post a Comment